PracaGrupypl.praca.dyskusjeplecaki... › Re: plecaki...
  • Data: 2011-08-11 17:57:01
    Temat: Re: plecaki...
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja cię kręcę, co to za grupa, tyle przekrętów dookoła, a to same trole...
    chrzanią o jakichś nieistotnych idiotyzmach...

    to ja zacznę mając nadzieję, sprowokować dyskusję...

    jeden taki kierownik który się nie znał na niczym, ale co miesiąc pobierał 5
    zer na konto (pracownik firmy państwowej) tak zafascynował się jednym
    pracownikiem (ten co przez cały okres studiów na Politechnice Warszawskiej
    nie dowiedział, że co to adres IP - wspominałem już wcześniej)... że zrobił
    z niego plecaka i odchodząc na emeryturę awansował go na swojego następcę...
    a ten myśliciel pierwszą rzeczą jaką zrobił była wymiana zamków we
    wszystkich drzwiach, żeby stary plecak nie mógł wejść do firmy...
    jakie niewdzięczne te plecaki...

    a Platforma Europejska jest cfana... dorwali się do władzy i zaczeli
    pokazywać rogi... zwykłym szarakom tworzą różne systemy oceniania pod
    milionem różnych kategorii... czyli jedyna rola obecnej władzy według PO to
    rozdzielanie obowiązków i ocena efektów... że też ludzie dają się na to
    nabrać...

    tyle co miałem do napisania, jakby Ktoś napisał o przekrętach w jego firmie
    cobym mógł się pośmiać to zapraszam...