PracaGrupypl.praca.dyskusjepłace w poznaniu › Re: płace w poznaniu
  • Data: 2006-07-04 17:39:53
    Temat: Re: płace w poznaniu
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com> szukaj wiadomości tego autora

    Sławomir Szyszło napisał(a):

    > Jeszcze trzeba wziąć pod uwagę lokalizację w obrębie miasta. BTW, na ile można
    > przeliczyć godzinę dojazdu do pracy? :)

    Zalezy czy jedziesz samochodem, autobusem, tramwajem czy metrem. ;)
    Co do lokalizacji - ZTCW tanieja mieszkania w centrum.
    Moze ktos z Wawy sie wypowie w tej materii - ja bazuje tylko na tym co
    wyczytam/uslysze - a jakies info od autochtonów?

    > Poza tym są jeszcze inne czynniki pozafinansowe - każdy ma inne priorytety w tym
    > zakresie. Dla mnie osobiście istotne są tereny zielone. I tak, wsiadam na rower
    > i po 10 min. jestem za granicami miasta, kolejne 10-15 min i jestem w głębokim
    > lesie. :]

    A to juz zaczyna byc ciezko mierzalne subiektywne spojrzenie ;)

    pzdr
    robbi