PracaGrupypl.praca.dyskusjeplaca minimalna a budzet panstwa › Re: placa minimalna a budzet panstwa
    From: sz <s...@b...no>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: placa minimalna a budzet panstwa
    Date: Thu, 20 Sep 2007 17:25:32 +0200
    <fc9fni$8pp$1@news.dialog.net.pl> <fca3i3$rvd$1@news.onet.pl>
    <fcb8ag$cq4$1@news.dialog.net.pl> <fcc1dj$4pj$1@news.onet.pl>
    <fcc5jj$3sa$1@news.dialog.net.pl> <fccaj7$jk$1@news.onet.pl>
    <fccbn7$8bj$1@news.dialog.net.pl> <fcccrg$5l9$1@news.onet.pl>
    <fcdi3n$uuk$1@news.dialog.net.pl> <fcen15$c7n$1@news.onet.pl>
    <fcepd6$u32$1@news.dialog.net.pl> <fcevve$6ee$1@news.onet.pl>
    <fch7pl$e3f$1@news.dialog.net.pl> <fcog5p$pb9$1@news.onet.pl>
    <fcondf$70q$1@news.dialog.net.pl> <fcovgi$8mn$1@news.onet.pl>
    <fcp56k$g9l$1@news.dialog.net.pl>

    Jotte wrote:

    [...]
    > Nieprawda. Poza tym zgoda taka może być w konkretnych przypadkach
    > dorozumiana lub domniemana na podstawie określonych przesłanek. Jest to
    > tak oczywiste, że przykład nie jest potrzebny.

    no oczywiscie. nie chodzilo mi o indywidualna zgode pisemna.

    > Bzdury.

    gdzie te bzdury?
    nie moze byc warunkowej zgody? mozesz wejsc na moj teren jezeli [...] i
    tu lista warunkow
    a w wersji nieformalnej: restauracja XXX, zapraszamy 10-23, obowiazuje
    stroj wieczorowy
    (klient w krawacie jest mniej awanturujacy sie)

    > Nie, no koŃcepcja bardzo ciekawa, nie dociekam na ile spójna tylko...
    > Wiesz, ona stanowi czysto amatorską i w dodatku pozbawioną podstaw
    > rzetelnej wiedzy próbę - nazwijmy to - stolikowo-kawiarnianego
    > usystematyzowania tego, co jak pisałem prawo od dawna zdefiniowało i
    > uporządkowało. Może w niedoskonały sposób, ale jednak.

    zdaje sobie sprawe ze amatorska i ze istnieje prawo odnoszace sie do
    tego ale wlasnie ono mi sie nie podoba dlatego opisuje jak ja bym chcial
    zeby bylo.
    uzyszkodnik windowsa moze na niego narzekac mimo ze nie jest
    informatykiem wiec moge i ja na system prawny :P

    prawnicy, zajmijcie sie tym szybko i ponaprawiajcie bugi!

    > No! to wyjaśnia wszystko. ale i chyba zamyka tę część dyskusji.

    tak, temat zatrudnienia mnie w kancelarii adwokackiej mozemy uznac za
    wyczerpany ;-)

    > Tego zdania nie rozumiem.

    innymi slowami:
    uwazam ze wprowadzanie szczeglowych przepisow (1) nie jest potrzebne bo
    konkurencja i wybor konsumentow da podobny efekt (2) nie ograniczajac
    wolnosci (3).

    ale to da sie zrobic tylko jezeli uznamy prawo czlowieka do szkodzenia
    samemu sobie.

    1) takich jak ten o paleniu w restauracji i wiele innych
    2) wymusi odpowiednie zmiany zachowania uslugodawcow
    3) a oprocz wolnosci zyskujemy dodatkowo bardziej przejrzyste prawo