PracaGrupypl.praca.dyskusjeplaca minimalna a budzet panstwa › Re: placa minimalna a budzet panstwa
  • Data: 2007-09-09 09:50:24
    Temat: Re: placa minimalna a budzet panstwa
    Od: "Zuk Gnojowy" <z...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aleksander Galicki" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:fbv660$feq$1@inews.gazeta.pl...

    > A mature, Zuczku, to masz giertychowa? Zgadlem?

    Nie mam wcale, jestem po zawodówie

    > Mozna jeszcze wyjechac do kraju rozwinietego. Niestety do NZ z matura
    > giertychowa nie wpuszczaja.

    Owszem wpuściliby mnie, bo znieśli obowiązek wizowy, ale i tak bym tam w
    życiu nie pojechał, do zadupia na końcu świata, z liczbą ludności
    wielkości 1 województwa, kraju owcojebów (10 sztuk na głowe) tępaków
    kiwuskich nie mówiących po angielsku, kobiety tam to muszą być straszne
    paszczury, tak kisić się tylko we własnym sosie. Powinni ten kraj
    zostawić w spokoju wyspiarzom, ach i ten wysoki poziom samobójstw w tym
    raju na końcu świata :) ale to doceni tylko taki prawdziwy egoista z
    Polski