PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana rewolucja ? › Re: pl.praca.oferowana rewolucja ?
  • Data: 2004-06-17 14:49:00
    Temat: Re: pl.praca.oferowana rewolucja ?
    Od: "gromax" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > sprawa jest z unixowym edytorkiem vi. Wystarczy, ze widze kogos, kto z
    > uporem maniaka klepie na vi, majac pod reka milion roznych nowszych
    narzedzi

    od kilku lat sobie siedzę w branzy IT robiąc różne mniej lub bardziej głupie
    rzeczy i jakoś nie wpadłem na to żeby krytykować kogokolwiek za to że używa
    jednego czy drugiego narzedzia.

    ja akurat dość mocno się przyzwyczaiłem do wi aja i jego używam.

    Bo tak na prawdę nie jest istotne jakiego narzędzia używasz, ważny jest
    osiągnięty efekt