PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana - jak często aktualizacje ? › Re: pl.praca.oferowana - jak często aktualizacje ?
    From: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.news.nowe-grupy
    Subject: Re: pl.praca.oferowana - jak często aktualizacje ?
    Date: Sun, 3 Oct 2004 15:30:27 +0000 (UTC)

    Andrzej <a...@d...nikad> wrote:

    [...]

    > Obydwa wspomniane dokumenty sa do pobrania z:
    > http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana
    > http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
    >
    > Jak widac tylko 4 pierwsze punkty FAQ maja jakies oparcie w
    > przeglosowanych zasadach.

    Ja bym powiedział, że piąty punkt FAQ: 'w treści musi być określona
    forma zatrudnienia (np. umowa o pracę, umowa o dzieło)' też się łapie.
    A to właśnie z powodu braku określonej formy zatrudnienia odpada
    najwięcej ogłoszeń.

    > Osobiscie nie mam nic przeciwko temu by moderator mial pewna dowolnosc
    > w subiektywnym ocenianiu ofert pod wzgledem tematyki i ewentualnej
    > uciazliwosci dla czytelnikow.

    I potem byłyby urządzane subiektywne afery i nagonki na moderatorów,
    bo komuś coś-tam się nie spodobało w ocenie subiektywnej moderatora.

    > IMHO moglby on np. przepuscic ogloszenie z malym zalacznikiem (logo
    > firmy?) ale odrzucic oferte znajdujaca sie w zalacznonym pliku MS Office.

    Akurat załączniki i HTML to zazwyczaj spamy. Raz mi się chyba zdarzyło
    znaleźć ofertę pracy w postaci doc, czy xls wpiętej jako załącznik.
    Poza tym o ile wiem to binarki są zabronione w pl.*

    A tu już pozwalasz sobie na gdybanie.

    FUT: p.n.n-g

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer