PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana - jak często aktualizacje ? › Re: pl.praca.oferowana - jak często aktualizacje ?
    From: Andrzej <a...@d...nikad>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.news.nowe-grupy
    Subject: Re: pl.praca.oferowana - jak często aktualizacje ?
    Date: Sun, 03 Oct 2004 20:54:26 +0900
    Sender: a...@p...onet.pl@p061198161031.ppp.prin.ne.jp

    Wojciech Bańcer wrote:

    > Z tego powodu odpada ok. 10-20 procent wiadomości (oceniam na oko).

    Nawet jesli tak, to jest to o 10-20 procent za duzo.

    Moja opinia:
    - zasady moderowania grupy p.p.o. sa okreslone przez jej krotki i dlugi
    opis,
    - FAQ grupy p.p.o. to zbior zalecen dla pracodawcow okreslajacy jak
    _powinno_ sie pisac ogloszenie. FAQ ma byc wskazowka a nie kodeksem. Dobry
    pracodawca sam zadba o to by forma jego ogloszenia byla odpowiednia.

    Obydwa wspomniane dokumenty sa do pobrania z:
    http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana
    http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ

    Jak widac tylko 4 pierwsze punkty FAQ maja jakies oparcie w przeglosowanych
    zasadach. W FAQ powinno sie wyraznie oddzielic punkty obowiazkowe od
    zalecanych. Wiecej, moderatorzy narzucajac nieobowiazkowe punkty FAQ
    postepuja wbrew zasadom ustalonym dla p.p.o.

    Osobiscie nie mam nic przeciwko temu by moderator mial pewna dowolnosc w
    subiektywnym ocenianiu ofert pod wzgledem tematyki i ewentualnej
    uciazliwosci dla czytelnikow. IMHO moglby on np. przepuscic ogloszenie z
    malym zalacznikiem (logo firmy?) ale odrzucic oferte znajdujaca sie w
    zalacznonym pliku MS Office.

    > Na pewno nie 90. Nie 70. Ani nawet nie 50. Tak więc myślę, że niewiele
    > by się zmieniło, gdyby takowy zapis odrzucić.

    Zmieniloby to bardzo duzo - zacheciloby ludzi do wysylania ofert pracy na
    p.p.o.

    Pozdrawiam,
    --
    Andrzej