PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana › Re: pl.praca.oferowana
  • Data: 2006-02-11 19:34:33
    Temat: Re: pl.praca.oferowana
    Od: "bublik" <b...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:2akvb3-d25.ln1@rox.topaz.eu.org...

    > Niestety bublik, jesteś twardogłowym cymbałem, pyskaczem i pieniaczem.

    Ciekawe, ale wlasnie opisales siebie, pozdrawiam rodzine.
    Spodziewalem sie takiej reakcji, w koncu takie sa efekty krytyki czlonkow
    towarzystwa wzajemnej adoracji.
    Przestaje monitorowac ten watek, szkoda mi czasu na na was - moi ulomni i
    niechciani wspoltowarzysze z grupy. Powodzenia w zyciu osobistym - bardzo
    sie przyda, bo ta frustracja az kole w oczy.

    .