PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana?? › Re: pl.praca.oferowana??
  • Data: 2004-07-08 09:46:57
    Temat: Re: pl.praca.oferowana??
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    DooMiniK <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> wrote:

    > Powiedz mi: a co Ciebie to obchodzi? Oferuje ktoś pracę- jak będzie

    Obchodzi mnie to tyle samo, co Ciebie. Dlaczego masz napastliwy ton? Mam
    takie samo prawo do wypowiedzi jako użytkownik grupy - jak każdy inny.

    > chciał naciągnąć, oszukać, to i tak napisze: "prezes na samodzielnym
    > stanowisku" - a to będzie rozsyłanie maili...

    Kwestia wiarygodności ogłoszeń i zgodności z prawem była już poruszana tutaj
    kilkukrotnie.

    > No to popadłeś już w BOFHomanię... Zwróc uwagę, jak wyglądają początki

    Bo? Nie lubię czytać śmieci? Ciekawy wniosek.

    > brak nagłówka, etc. A co dopiero, gdy ktoś wysyła informację
    > pierwszy raz na usenet.

    Było już powtarzane wiele razy. Jeśli ktoś ma problem, to:
    1. Nie używa polskich literek
    2. Korzysta z gotowego formularza
    Dobrze wiesz, że nie jestem zwolennikiem 'Usenetu pod strzechy' niezależnie
    od tego jakiej grupy dotyczy dyskusja.

    > gdzie wszystko jest poprawnie widoczne: a jak Twój czytnik nie radzi
    > sobie z tym - zmień go na bardziej elastyczny ;)

    Daruj sobie proszę tego typu uwagi.

    > Tak poważnie: rozumiem Twoje intencje, ale droga do popadnięcia w skrajność
    > jest bardzo prosta.

    Skrajność? Nie rozumiem dlaczego akurat pl.praca.oferowana ma być jedyną
    grupą w polskim Usenecie, na której nie przestrzega się żadnych zasad.

    --
    Przemysław Maciuszko