PracaGrupypl.praca.dyskusjepicie alkoholu w pracy › Re: picie alkoholu w pracy
    From: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: picie alkoholu w pracy
    Date: Fri, 18 Jul 2003 12:52:13 +0000 (UTC)

    Jakub Zysnarski <j...@n...onet.pl> napisał(a):

    > Ok. A jesli pod wpływem niewielkiej ilości alkoholu - np. jedno piwo
    pracuje
    > mi się lepiej, niż na trzeźwo, bo poprawia ono moją koncentrację. Wówczas
    > chyba nie naruszam mojego obowiązku, jakim jest praca.

    Jeśli pracodawca podziela twój punkt widzenia, to nie ma sprawy. Tylko
    pamiętaj, że łaska pańska na pstrym koniu jeździ. Pracodawca w poniedziałek
    uda że nie widzi, a we wtorek cię wywali. Jeśli zostanie stwierdzone, że
    masz we krwi alkohol, to nikogo nie będzie interesować, że do tej pory
    uchodziło ci to na sucho. Naruszyłeś obowiązki i koniec, kropka.

    Podsumowywując: daruj sobie dla swojego dobra.