PracaGrupypl.praca.dyskusjepensje w Irlandii i UK › Re: pensje w Irlandii i UK
    From: Herakles <h...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pensje w Irlandii i UK
    Date: Sun, 07 Jan 2007 11:19:10 +0100

    sg wrote:

    > nie, tak po prostu, może być jako programista javy, nie mam pojęcia jakie
    > są stawki i jak czytam ogłoszenia, że np. w londynie pensja 40.000 GBP to
    > nie wiem czy to dużo czy mało
    40 000GPB rocznie niech będzie.
    Daje na miesiąc 3333 GPB/mies

    Załóżmy mieszkanko 1000GPB chyba, że wybieracie jakieś coś z polskimi
    pijakami.
    Życie 1000GPB, chyba, że żrecie makarony i psie lub kocie żarcie.
    Rozrywka 500GPB chyba, że jeszcze lubicie siedzieć na ławce w parku.
    Samochód 500GPB chyba, że wolicie komunikację, choć podobno nie jest wcale
    tańsza.

    zostaje 333GPB miesięcznie, czyli ok 2kPLN, powiedzmy raz na miesiąc chcecie
    przelecieć się do polski nie wiem ile bilet, ale załóżmy, że jak już
    przylecicie to razem wydacie 1000PLN lekką ręką.

    Zostaje 1000PLN mies do odłożenia. I to wszystko za rozłąkę z przyjaciółmi
    rodziną etc. Wcale się nie opłaca.

    Dlatego do GB jeżdżą głównie faceci, którzy u nas mają kłopoty z utrzymaniem
    rozdziny, koleś zarabia 2500GPB/mies życie i pokój zamknie w 500, 500 wyśle
    rodzince 1500GPB mu zostanie wraca po paru latach i jak mu żona nie zwiała
    to buduje dom, czy coś tam.