PracaGrupypl.praca.dyskusjepensja minimalna w 2008r › Re: pensja minimalna w 2008r
    From: "darnok" <d...@a...spam.ch>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pensja minimalna w 2008r
    Date: Sat, 12 Jan 2008 13:36:12 +0100

    In news:4787f5a3@news.home.net.pl, *kovalek* wrote:

    > A ja mam pytanie w tym temacie. Pracuję na stajci paliw. Na umowie mam
    > stawkę miesięczną 6zł na godzinę. Czyli mnożąc to przez te około 170h
    > to wychodzi 1020zł - nie mam pensji minimalnej. Jednak z racji pracy w
    > godzinach nocnych mam dodatek, więc pensja miesięczna przekracza te
    > 1126zł brutto.
    >
    > Zatem czy mimo iż według umowy nie zarabiam minimalnej pensji, ale
    > faktycznie ją otrzymuję; to wszystko jest OK?

    Nie.
    Dodatek to dodatek a pensja minimalna to pensja minimalna.
    Gola pensja bez dodatkow musi spelniac warunek pensji minimalnej.
    Swoja droga - z ciekawosci - ile dostajesz dodatku. Bo z tego co pamietam to
    w KP dodatek jest okreslny jako kwota minimalna i pracowdawca moze dawac
    wiecej. Jest okreslona jako procent (chyba 20% z godziny pracy w pensji
    minimalnej) - wiec jesli masz tak wyliczana to tez powinien ci wzrosnac
    dodatek.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."