PracaGrupypl.praca.dyskusjeparszywe bezrobocie › Re: parszywe bezrobocie
    From: Immona <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: parszywe bezrobocie
    Date: Sat, 28 Apr 2007 10:59:36 +1200

    re wrote:

    > Żeby się utrzymać, wobec niemożności znalezienia niezbyt wyczerpującej
    > pracy, postanowiłem kraść. To jest łatwiejsze niż chodzenie do 100
    > zakładów i nie dostanie pracy. Dostępne są tylko prace na 3 zmiany i
    > inne wykończające. Na razie ukradłem 80000 złotych. Nie jest to wiele
    > ale będę starał się doskonalić metody. Nic mi nie mogą zrobić, bo
    > pieniądze te dostałem zgodnie z przepisami, jedynie dokumenty potrzebne
    > do ich uzyskania były lekko naciągane ale nikt nie jest w stanie dojść
    > prawdy. Nie jestem chciwy. Żyję skromnie. Mam stare meble i małe

    Uwazam, ta kradziez to fikcja na potrzeby prowokacji*, ale jednoczesnie
    wierze, ze wyrazona w Twoim poscie frustracja jest autentyczna.

    (*Ktos, kto jest w stanie ukrasc pokazna kwote i nie byc zlapanym ma
    umiejetnosci, ktore by mu pozwolily znalezc prace i/lub prowadzic firme.
    Zreszta z 80k da sie juz zalozyc maly biznes.)

    > mieszkanie. Nie stać mnie na wczasy za granicą. Nie mam samochodu. I
    > pamiętajcie, kapitaliści, którzy zatrudniają ludzi po 10 godzin dziennie
    > za 650 złotych miesięcznie należą do sekty rzymskokatolickiej. Ale oni
    > nie wiedzą że Jezus Chrystus uczył że nie wolno być chciwym. On by nie

    Inne czasy sa. Jakby ktos dzisiaj placil rowno ludziom wykonujacym te
    sama prace, ale w roznym wymiarze godzin (Mt 20:1-16), to by mu zwiazki
    zawodowe nie przepuscily, a w sądzie by przegral, zwlaszcza przyjmujac
    linie obrony "Czy mi nie wolno uczynić ze swoim, co chcę?" (Mt 20:15).

    > aprobował zatrudniania ludzi za tak małe pieniądze. Dlatego wypisałem z
    > sekty rzymskokatolickiej i jeśli nie znajdę pracy to będę dalej kraść.
    > NIE TEGO CHCIELIŚMY GDY ZMIENIAŁ SIĘ USTRÓJ W 1989 ROKU.

    Jakiej pracy szukasz? Bo napisales tylko tyle, ze "niewyczerpujacej".
    Jakie masz kwalifikacje?
    Mozna uzywac Internetu do wylania swojej frustracji, ale znacznie
    sensowniejsze jest wykorzystanie go do zapytania innych o kontruktywne
    rozwiazania i pomysly. Twoj wybor.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533