PracaGrupypl.praca.dyskusjeparszywe bezrobocie › Re: parszywe bezrobocie
    From: Bartsmz <C...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: parszywe bezrobocie
    Date: Fri, 27 Apr 2007 00:34:24 +0200

    On Fri, 27 Apr 2007 00:07:21 +0200, re wrote:

    Kazdy jest kowalem wlasnego losu. Jedynie CI, ktorzy nie z wlasnej winy,
    nie proszac, ulegli wypadkowi - nie odpowiadaja za swoj los.
    Pamietaj, ze okradajac panstwo, kogokolwiek - okradasz rowniez mnie.
    POwiadasz, ze sam wymierzasz sprawiedliwosc. Oczywiscie masz do tego prawo
    i nikt Ci go nie zabierze. Tylko pamietaj..... na tym swiecie sa jeszcze
    uczciwi ludzie. Ale juz niedlugo ich nie bedzie... dzieki takim ludziom jak
    ty. Nie ja Ci kazalem nie chodzic do szkoly i zmieniac swojego zycia. Ty
    sam zdecydowales o swoim losie. Rzekomo nieswiadomie... Kazdy ryzykuje.
    Niektorzy nieswiadomie. Inni swiadomie. Jedyna roznica miedzyy Toba a mna
    jest taka, ze ja aodpowiadam za swoje bledy. Ty natomiast jak tchorz,
    chcesz aby za Twoje bledy ponosili odpowiedzialnosc Ci, ktorzy ponosic nie
    powinni. Ty sam decydujesz o Twoim losie. Zycze Ci, aby Twoja kradziez nie
    poplacila. Szczerze bez zadnej ninawisci, tylko dla samej sprawiedliwosci,
    bo sprawiedliosc musi byc na tym swiecie - niestety. Za dobre wynagradzac,
    a za zle karac. Religia tu nie ma nic do rzeczy. Tu chodzi o ludzi. Czym ja
    Ci zawinilem, ze mnie tez okradasz ?