PracaGrupypl.praca.dyskusje[ot]podróże motywacyjne › Re: [ot]podróże motywacyjne
  • Data: 2005-04-27 07:02:18
    Temat: Re: [ot]podróże motywacyjne
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rumianeczek" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:d4m9qi$kuq$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Witam,
    > Czy macie jakies doświadczenia w zwiazku z "incentive travel"? braliscie
    > udział w czyms takim?Jesli tak to jak to wygladało, za jakie osiągnięcia
    > był taki wyjazd motywacyjny i co na nim było?

    IMO ta forma "motywacji" nadaje sie jedynie dla pracoholików lub motywowania
    obsługi supermarketu [ niczego obsłudze nie ujmując]

    Bo jaki normalny człowiek łaknie wycieczki zamiast godziwego wynagrodzenia
    za które pojedzie z przyjaciółmi w miejsce które chciał by odwiedzić....

    wiem... firmie łatwiej kupić taką motywacyjną wycieczkę niż stale zapewniać
    godziwe warunki płacowe... ;)

    Tak, byłem na takiej imprezie i byl to szczyt sztucznosci... ani zawiele
    integracji ani wypoczynku bo wszak doskonale wiesz ze cie obserwują i
    skrzetnie notują ...

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl