PracaGrupypl.praca.dyskusjeoszustwo z ogłoszenia o pracę › Re: oszustwo z ogłoszenia o pracę
  • Data: 2004-06-12 11:15:58
    Temat: Re: oszustwo z ogłoszenia o pracę
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> skribis:

    Pan

    > Jakos nie widze posta na ktoreg odpowiadasz - nic dziwnego, bo byl wyslany
    > chyba ponad pol rku temu. Chodzi Ci o post:
    > ze stopka: (...)

    Nie. Kilkanaście dni temu napisał do mnie (przy użyciu formularza z mojej
    strony internetowej) niejaki Włodek (Władek? już nie pamiętam), który twierdził
    że pracuje w tej firmie i wszystko jest w porządku. Chciałbym z nim
    porozmiawiać, ale niestety nie podał swojego adresu.

    Pozdrawiam!
    www.liwiusz.republika.pl