PracaGrupypl.praca.dyskusje"oszustwo matrymonialne" › Re: "oszustwo matrymonialne"
    From: "chinol" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "oszustwo matrymonialne"
    Date: Fri, 30 Jul 2004 18:52:22 +0200

    > Tego się mogłam spodziewać, bardziej interesowałoby mnie finansowe
    > utarcie jej nosa (choćby na biedne dzieci).

    Jak chcesz pomoc biednym dzieciom to sama wplac pieniadze. Zeby kogos karac,
    musi byc wina. Ja tu winy nie widze. Fakt, ze ktos ci cos obiecal nie
    implikuje faktu, ze obietnice spelni. Nie masz nic na papierze - za czcze
    gadanie nie wolno nikogo scigac.

    > Gdybyś tak traktował rekrutów, jak ona, to ja bym nie chciała dla Ciebie
    > pracować... I nie ma się co tłumaczyć obowiązkami, bo ona do tej
    > sytuacji doprowadziła celowo, jakbym nie powiedziała, że to niepoważne,
    > to by znalazła na mnie innego haka w rodzaju "odmówienie stawienia się
    > na zebraniu" (o którym poinformowała mnie w tym samym dniu choć miała
    > okazję zrobić to dzień wcześniej).

    Nikt do pracy nikogo nie zmusza. Pozatym rynek pracy jest jaki jest i to
    zazwyczaj pracobiorcy biara co jest, a pracodawcy wybieraja tego kto im
    pasuje.

    > Wracając do meritum, PIP czy co tam faktycznie mógłby jej tylko nakazać
    > zatrudnienie mnie?

    Nie ma stosunku pracy, nie ma zadnych umow - nic nie ma. Mozesz pania dyr
    podac do sadu o utracone korzysci, ale bez dowodow to ty na tym stracisz.
    Jak juz mowilem wczesniej - na tzw. "pysk" zalatwilas temat to musialas miec
    na uwadze to, ze jak sie sprawa rypnie to nic nie zrobisz.
    Co do nakazu zatrudnienia to nikt nie moze tego dokonac. Sąd pracy moze
    jedynie przywrocic do pracy, ale nakazac zatrydnienie nie moze (bo i z
    jakiego powodu ? ze jedna pani drugiej pani powiedziala ze jej nie lubi ?? )

    To tyle
    Tomek