PracaGrupypl.praca.dyskusjeoswiadczenie zamiast ubezpieczenia grupowego ??? › Re: oswiadczenie zamiast ubezpieczenia grupowego ???
    From: zch28 <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: oswiadczenie zamiast ubezpieczenia grupowego ???
    Date: Sat, 11 Nov 2006 21:22:01 +0100

    Nikiel ;-) napisał(a):
> [...]
    > pośmiertnej.
    > Dwa, nikogo nie wolno zmusić do przystąpienia do grupowego
    > ubezpieczenia. Przecież to ty podpisujesz się pod wnioskiem
    > ubezpieczenia, ty zobowiazujesz się do wpłaty składek. Rola pracodawcy
    > polega tu tylko na potrąceniu składek z twoich poborów i przekazania ich
    > do ubezpieczyciela. Zresztą aby móc potrącać składki musi mieć twoje
    > pisemne oświadczenie, ze pozwalasz na to.
    > To że występujsz z grupówki to też twoja wola, masz do tego prawo. A jak
    > pracodawca chce to może sam cię ubezpieczyć, no ale wtedy to on musi

    Dzięki wielkie :-)

    Te 45 zl jest mi potrącane od kwoty stawka godzinowa x ilość godzin w
    miesiącu na jaką jestem dogadany. Może w kwitach ma to zakamuflowane w
    inny sposób bo umowa na kwotę X + premia uznaniowa 70%X :-)

    Ale chyba od słów "pracodawca ubezpiecza" to się nie wykręci. :-)

    > Dodam tyle że pzu nie ma tak dobrych warunków. Imo są o wiele lepsze
    > oferty np. Gerling, Hestia... Ale Pzu daje największą prowizję za obługę
    > (czyli jakiś procent składki oddaje osobie która rozlicza w zakładzie
    > pracy ubezpieczenie).

    Ciężko jest się przebić przez ten "posmarowny beton" :-)

    Przy okazji rozmowy w PZU się okazało, że najniższa stawka to 25 ale nie
    wnikałem na razie w szczegóły.

    Pozdrawiam

    zch