PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: ostrzegam przed sklepem alpinusa › Re: ostrzegam przed sklepem alpinusa
    From: "Sky" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.gory,pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ostrzegam przed sklepem alpinusa
    Date: Sun, 4 Jan 2004 00:23:49 +0100
    Sender: s...@o...pl@www.rutex.slask.pl

    Użytkownik "Maciek" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bt7gg5$30o$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Współczuję ci dziwny człowieku. Znam wielu ludzi którzy pracują rzetelnie
    > za każdą płacę, za którą pracę dobrowolnie podjęli. Czasem pracują za
    > darmo i też robią to rzetelnie. Mnie też się to zdarza. Życzę ci poznania
    > takich ludzi...
    > Maciek

    Witam serdecznie i podziwiam.

    Dziękuję za współczucie...ale to nic nie pomaga "mojej dziwności".
    Mnie też się zresztą tak czasem zdarza.
    Pozwól jednak na kilka uwag:
    "Ludzie którzy pracują rzetelnie za każdą płacę" żyją powietrzem -co? ;)
    Jeśli istnieje "przymus" warunków socjalnych nie mów o pracy
    "dobrowolnej" -bo wyjdzie że kpisz z biedaków -których coraz więcej. Chyba
    że uważasz iż "dobrowolnie" zgadzają się na dyktat "jakiejkolwiek pracy"
    byleby przetrwać. Jak można pracować "rzetelnie" gdy dochód z pracy nie
    zaspokaja podstawowych potrzeb? Nie można...choćby z powodów szybko
    pojawiających się w takiej sytuacji wielorakich kłopotów -od socjalnych
    zaczynając a na zdrowotnych kończąc. To kwestia najwyżej kilku miesięcy.
    Psycha zresztą siada szybciej.

    Chyba że ma się "inne" dochody...lub ktoś cię utrzymuje.
    To można pracować wtedy "dla idei"...ile wlezie.