PracaGrupypl.praca.dyskusjeZreformujmy ortografię.................WAŻNE › Re: -...ortografia jest jedna. - Ta sama co 100 lat temu ?
  • Data: 2005-09-19 09:04:50
    Temat: Re: -...ortografia jest jedna. - Ta sama co 100 lat temu ?
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (tekst w nowej ortogrfii ogulnopolskiej)
    >  a tu juz geografia sie klania :)
    To jaka duża ta mapa będzie ? Pismo nie tańsz ?

    >  poza tym zawsze mozna oznaczac towar kolorami
    A daltoniści ?, a jak będzie ostra zima, oszczędności energi, i światło bardzo
    słabe, wtedy się widzi czarno-szaro -biało ?

    > znajdziesz pewnie jakies plemie w afryce, ktore komunikuje sie
    >  za pomoca gestow, slow ale nie w formie pisemnej
    Czy są bardziej szczęśiwi ?
    Na pewno krucej żyją.
    Więc czy są bardziej szczęśliwi? NIe wiem,
    ale jeśli zjadają pszodkuw, i jak oni są kanibalami,
    to ja wybieram (jeśli będę mieć tę możliwość wyboru),
    wybieram cywilizację, razem z pismem.

    >  i na tym koncze swoja przygode z toba. od czasu do czasu przeczytam sobie
    >  twoje posty,
    100% zgodność.