PracaGrupypl.praca.dyskusjeZreformujmy ortografię.................WAŻNE › Re: -...ortografia jest jedna. - Ta sama co 100 lat temu ?
  • Data: 2005-09-18 20:57:36
    Temat: Re: -...ortografia jest jedna. - Ta sama co 100 lat temu ?
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mhl999 " napisał w wiadomości

    > mozemy tez siegnac po watek "pismo obrazkowe jest
    > od wiekow przebojowe". tylko, ze wtedy dopiero zaczalby
    > sie mlyn. choc pierwotni ludzie jakos sobie z tym radzili ;)

    Tiaaa.
    Jak mam w ręku instrukcję do niektórych sprzętów
    wykonanych za granicą (zwłaszcza tych przeznaczonych
    na rynek amerykański :)) ), to się zastanawiam, czy oni tam
    w ogóle uczą się czytać?
    Te prostsze instrukcje sprowadzają się do pisma obrazkowego ;)))

    > w wersji bardzo przyszlosciowej przerobimy cie na cyborga :-)
    > tak abys mogla odbierac glosy tego wszystkiego co cie wokolo
    > otacza. oczywiscie moglabys sobie wlaczyc odpowiednie filtry
    > aby zycie stalo sie prostsze ;)
    > pomysl sobie jaki bajer! wogole nie trzeba bedzie umiec czytac.
    > to dopiero zycie dzieciakom w szkolach by ulatwilo ;)

    Ty się nie śmiej, bo to jest całkiem realna wizja przyszłości.
    Już dzisiaj tworzy się kolejka do wszczepienia sobie chip-a,
    dzięki któremu będzie można Cię zlokalizować, a jak będziesz
    wchodził do domu to, np. w pokoju będzie Ci się zapalało
    światło (inteligentne domy).
    Pieskom, kotkom i innym pupilom domowym UE też zafundowała
    obowiązkowe chip-y - Polska ma na wprowadzenie jeszcze 8 lat.
    Dowody teraz też mamy nowe, na razie jeszcze bez chip-a, ale
    wystarczy odpowiedni kod kreskowy. Karty płatnicze - już niedługo
    wszyscy będą posługiwać się tymi z chipami.

    No to nie jest już taka wizja _bardzo_ przyszłościowa.

    > przypomnial mi sie taki sen, w ktorym to dyskutowalem z pewna osoba
    > o koniecznosci nabycia umiejetnosci czytania i pisania. moze to ty?
    > .nutki. sen sie spelnil ;) ?

    Miewasz straszne koszmary... ;)))
    Współczuję z całego serca ;)))

    --