PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam pomocy biurowej

  • 31. Data: 2005-02-03 09:02:20
    Temat: [ort]Re: Szukam pomocy biurowej
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    *Kira* w te oto słowa się odzywa:

    > mi to na prawde wisi.

    _NAPRAWDĘ_

    --
    -Ja przecież tę korektę robię dla wydawnictwa przecież.
    -Ale czy to warto? Pan się namęczy, a oni i tak z błędami wydrukują.
    -No, ale już z innymi.
    -Taki czy inny błąd jest zawsze błąd. ("Brunet wieczorową porą")

  • 32. Data: 2005-02-03 09:06:07
    Temat: Re: [ort]Re: Szukam pomocy biurowej
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Pajączek [Thu, 03 Feb 2005 10:02:20 +0100]:

    > _NAPRAWDĘ_

    Wzrokowiec jestem. Nie sluzy mi jak widac na zalaczonym
    obrazku wysyp OnLine'owych tabunow dysortografow :/

    Pocieszam sie tylko ze jeszcze nie pisze "wogule" albo
    "zkad"... Tez sa straszliwie popularne ;>

    Kira

  • 33. Data: 2005-02-03 09:29:49
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-02-03, Kira <k...@e...pl> wrote:
    > Wzrokowiec jestem. Nie sluzy mi jak widac na zalaczonym
    > obrazku wysyp OnLine'owych tabunow dysortografow :/
    LENI! I NIEUKÓW! Prawdziwy dysortograf trafia tu się jeden na kilka miesięcy.
    Był tu jeden jakieś parę miesięcy temu i wywarł (przynajmniej na mnie)
    bardzo dobre wrażenie.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Serwer odpowiedział:
    - Mam trzy i pół macha [...]

  • 34. Data: 2005-02-03 09:36:59
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Artur R. Czechowski [Thu, 3 Feb 2005 09:29:49 +0000 (UTC)]:

    > LENI! I NIEUKÓW!

    No dobra, moglam to w cudzyslow wziac. Fakt ze ciezko podejrzewac
    ze mamy nagle w PL 85% dysortografow...

    > Był tu jeden jakieś parę miesięcy temu i wywarł (przynajmniej na
    > mnie) bardzo dobre wrażenie.

    Bo ci prawdziwi sie staraja i korzystaja z takich udogodnien jak
    slowniki czy automatyczne sprawdzanie pisowni nawet. W sumie to
    po tym wlasnie mozna rozroznic z tego co widze.

    Kira

  • 35. Data: 2005-02-03 10:15:42
    Temat: Re: Szukam pomocy biurowej
    Od: "Andrzej" <5...@i...net.pl>

    Dokładnie zgodnie ze wzorcem wysłałem ogłoszenie - ale faktycznie przez
    Chello.
    W ogłoszeniu tutaj - na tej grupie - rzeczywiście zapomniałem napisać, że
    praca jest w Warszawie - sorry.
    Nie myślałem, że wywołam taką dyskusję
    Przy okazji przekazuję wyrazy szacunku tym wszystkim, którzy pisali na mój
    temat różne ciekawe rzeczy.
    Z internetu korzystam - jak myślę - dłużej od większości z Was. Czy ktoś z
    Was wie co to było "Maloka"???
    Pozdrawiam wszystkich, a ogłoszenie wysyłam ponownie przez
    http://42.pl/ppo/.

    A. Olasz

  • 36. Data: 2005-02-03 11:21:14
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-02-03, Andrzej <5...@i...net.pl> wrote:
    > Z internetu korzystam - jak myślę - dłużej od większości z Was. Czy ktoś z
    > Was wie co to było "Maloka"???
    Nie będę złośliwy i nie będe przypominał potocznej nazwy "Maloki" :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Tata: Jak się nazywasz?
    Synek: Igor spacja Sapijaszko.

  • 37. Data: 2005-02-03 11:26:22
    Od: "Andrzej" <5...@i...net.pl>

    "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Nie będę złośliwy i nie będe przypominał potocznej nazwy "Maloki" :)

    Wiem jaka była to nazwa, ale to nie przeszkadza, że był to pierwszy
    powszechnie dostępny internet w Polsce
    Pozdrawiam
    A.

  • 38. Data: 2005-02-03 19:53:58
    Od: 'madzik' <m...@t...beztego.com>

    Andrzej:

    > Z internetu korzystam - jak myślę - dłużej od większości z Was.

    Nie zawsze chodzi o długość, czasem o jakość ;-P

    Choć pewnie w ogóle nie powinnam się odzywać, bo mojego pierwszego maila
    wysłałam dopiero w 1997r....

    > Czy ktoś z
    > Was wie co to było "Maloka"???

    Google rulez ;-P