PracaGrupypl.praca.dyskusjeorganizacja dyztrybucji CD- muzyka klasyczna › Re: organizacja dyztrybucji CD- muzyka klasyczna
    From: Robert Drozd <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: organizacja dyztrybucji CD- muzyka klasyczna
    Date: Mon, 17 Feb 2003 21:21:47 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@62.233.141.30

    Stało się to Mon, 17 Feb 2003 10:48:05 +0100, gdy "Smart Group"
    <s...@w...pl> napisał:

    >Dzien dobry
    >czy moze ktos z grupowiczow moglby pomoc mi w zorganizowaniu dyztrybucji
    >plyt CD z nagraniami muzyki powaznej... unikalne w wykonaniu slawnego
    >oboisty :-) nie mam pojecia jak sie za to zabrac... moze jakies
    >podpowiedzi???

    Oj, to masz problem :)
    Muzyka klasyczna to dosyc ograniczony rynek - najpopularniejsza jest
    chyba symfonika, opera, no i może fortepian solo. Obój zainteresuje już
    chyba tylko koneserów. (Bo np. taki ktoś jak ja, co ma kilkadziesiąt CD
    z klasyką, raczej się nie zainteresuje).

    Moje pomysły:
    1. Szukaj miejsc, gdzie koneserów jest wielu: filharmonie, akademie
    muzyczne, festiwale muzyki klasycznej. Ulotki mogą pomóc. Czy ten
    oboista miewa koncerty w Polsce?

    2. Są sieci sprzedające sporo klasyki (Empik), ale możesz też zapytac w
    pojedynczych sklepach, które mają klasykę (np. Odeon w Warszawie na
    Hożej) skąd biorą płyty , może uda się podczepić pod większego
    dystrybutora?

    3. Reklama prasowa: mogę nie być w temacie, ale jest chyba kilka pism
    poświęconych klasyce, m.in. "Muzyka 21".

    4. W Warszawie i gdzie indziej są stacje nadające klasykę, nie liczył
    bym jednak na reklamę, a bardziej na prezentację muzyki w pasmach
    autorskich - o ile nie jest to skrajna awangarda, bo wtedy zostaje chyba
    tylko radiowa Dwójka.

    Mam nadzieje, ze cos te moje uwagi pomoga

    pzdr
    Robert

    ps. wydaje mi sie, ze wlasciwszą grupą na pytanie byłby pl.biznes, ale
    nie wiem nie czytam jej.