eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeorganizacja dyztrybucji CD- muzyka klasyczna › Re: organizacja dyztrybucji CD- muzyka klasyczna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.atman.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Smart Group" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: organizacja dyztrybucji CD- muzyka klasyczna
    Date: Mon, 17 Feb 2003 16:17:34 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 45
    Message-ID: <b2qu1j$m5u$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <b2qani$m8u$1@atlantis.news.tpi.pl> <b2qhpr$rv2$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc246.brzeg.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1045494643 22718 217.96.239.246 (17 Feb 2003 15:10:43
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Feb 2003 15:10:43 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:73104
    [ ukryj nagłówki ]

    dzieki za podpowiedz... juz mi zaczelo sie cos ukladac w glowie :-)))
    buziaczki
    pozdrawiam
    Basia
    Użytkownik "flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b2qhpr$rv2$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Smart Group napisał:
    >
    > > Dzien dobry
    > > czy moze ktos z grupowiczow moglby pomoc mi w zorganizowaniu dyztrybucji
    > > plyt CD z nagraniami muzyki powaznej... unikalne w wykonaniu slawnego
    > > oboisty :-) nie mam pojecia jak sie za to zabrac... moze jakies
    > > podpowiedzi???
    >
    > Ciekawostka przyrodnicza - legalne (?) nagrania wydane przez firme
    > fonograficzna bez wlasnego systemu dystrybucji - to takie jeszcze
    > istnieja? Bo jezeli wydala to jakas duza firma, to raczej bedziesz tylko
    > im nabijac licznik, jako ze Twoje mozliwosci dystrybucyjne sa dosyc
    > mizerne, sadzac z postu.
    >
    > 1. Sposob drogi i malo zyskowny - znalezc odpowiedniego "patrona" z duza
    > liczba klientow i dobra dystrybucja - EMPiK, Merlin + koszty druku
    > odpowiednich plakatow + koszty innych promocji;
    >
    > 2. Znalezc "target group" i sposob na w miare tanie dotarcie do niego -
    > mozna np. nagrac (kurcze - koszty! - ale mozna taniej drukujac ladna
    > ulotke), kawalki utworow na plytke i rozdawac (dodawac do biletow -
    > mniej "nachalne") klientom filharmonii, teatrow. W W-wie jest chyba
    > komercyjna stacja radiowa z takim repertuarem i ktorys z programow PR.
    > Itd. Niestety grupa docelowa dla muzyki powaznej jest bardziej
    > konserwatywna niz cala populacja i trzeba wybierac sposoby ostrozniej.
    > Ogolnie - musisz wiedzec do kogo chcesz trafic z oferta, zeby
    > niepotrzebnie nie wykosztowywac sie np. na malolaty. Do malotatow mozesz
    > sprobowac trafic via internet, ale przy zalozeniu, za z racji mniejszego
    > prawdopodobienstwa wygranej, koszty liczone na jednego czlowieka musza
    > byc mniejsze niz w grupie podstawowej. Oczywiscie dystrybucja via poczta
    > i internet.
    >
    > Ale ja marketing widzialem tylko jako tytul ksiazki ;).
    >
    > Flyer
    >
    > Ps. T. Wojnowicz?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1