PracaGrupypl.praca.dyskusjeopóźnienia na p.p.oferowana › Re: opóźnienia na p.p.oferowana (KATASTROFA)
  • Data: 2004-05-14 14:08:37
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana (KATASTROFA)
    Od: "Veetold" <v...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    < Użytkownik "Konik Bujany" <k...@p...invalid> napisał w wiadomości
    news:8k4elp$wh8$1@localhost...
    <NIESKREPOWANY I SZYBKI DOSTEP DO OGLOSZEN Z PRACA.
    <Mała lekcja z netykiety:
    <1. Odpowiada się pod, a nie nad.
    <2. Tnie się cytaty.
    <3. Nie używa się caps-locka.
    <Ty chyba chcesz by ktoś nauczył Cię dobrego wychowania

    <A teraz meritum - pokaż proszę umowę w której ktoś Ci zagwarantował dostęp
    <do Usenetu, grupy pl.praca.oferowana i określony jest w niej czas
    ukazywania
    <się ogłoszeń.
    <Niusy są publiczne. Tak jak administrator konkretnego serwera uznał
    moderowanie za potrzebne tak teraz może zmienić <zdanie. Raczej nie
    przekonasz mnie bym powierzył moderowanie Tobie.

    Koniku Bujany....
    Ty sie chyba nudzisz...
    Siedzisz na krzeselku, bujasz sie i wypisujesz jakies glupoty po tym jak
    watek sie juz skonczyl - odkrywajac to co dawno odkryte.
    A sam:
    - wysylasz na grupe posta w formacie html...
    - uzywasz polskich znakow (grupowi "konserwatysci" tak nie robia)

    Wlasciwie nie chce mi sie z Toba "gadac".

    Bujaj sie dalej.