PracaGrupypl.praca.dyskusjeokulary-dofinansowanie › Re: okulary-dofinansowanie
    From: "E. Fiedor" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: okulary-dofinansowanie
    Date: Mon, 2 Oct 2006 13:46:57 +0200

    Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    wiadomości news:slrnei1p8t.jpc.jakub@jakub.kofeina.net...
    > Dnia Mon, 2 Oct 2006 10:10:07 +0200, E. Fiedor
    > <e...@g...pl>

    > Nie jest. Wysokosc kwoty zależy od pracodawcy, jest nie mniejsza niż ...

    koszt uśredniony standardowych okularów potrzebnych na danym stanowisku?

    > To drugie.

    i wtedy niezależnie oczekiwać pokrycia kosztów okularów? przecież w
    rozporządzeniu nie ma mowy o dofinansowaniu, a o obowiązku zapewnienia
    okularów przez pracodawcę.

    > Tak.
    > Jak sobie pracodawca to zaksięguje po tym, jak zapłaci ci to, co ci się
    > należy, to już jego sprawa i tego, jak boi się kontroli księgowej.

    > Soczewki z antyrefleksem?

    w rozporządzeniu nie ma mowy o antyrefleksie, a jedynie o korekcie wzroku
    :))