PracaGrupypl.praca.dyskusjeokresy zatrudnienia - jak to widzą pracodawcy ? › Re: okresy zatrudnienia - jak to widzą pracodawcy ?
    From: "Wrangler" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: okresy zatrudnienia - jak to widzą pracodawcy ?
    Date: Mon, 4 Mar 2002 22:47:45 +0100

    > 5 prac w 2 lata, czy 1...
    >
    > niestety
    >
    > gdybym ja zatrudnial, to uznalbym, ze 5 prac w ciagu 2 lat to zdecydowanie
    > za duzo jak na stwierdzenie "adoptowal sie do pracy w roznych warunkach"
    > dla mnie to oznacza raczej _nie_ adoptowal sie i po okresach kiedy na
    > nieadoptowanie patrzylo sie przez palce (nowy) nastepowal koniec umowy.

    dobre tyle że z 2 prac mam świadectwa pracy - wypowiedzenia grupowe o
    najdłuższym stażu
    , a z pozostałych listy referencyjne które można pod danym telefonem
    sprawdzić
    czy byłem dobry czy zły !!!

    > jesli rozwiazania umowy sa "logiczne" (upadki firm, praca na zastepstwie
    itd.)
    > to uznalbym, ze - niestety - te dwa lata sa stracone.
    > BTW. nawet logiczne rozwiazania niewiele tlumacza, wartosciowego
    pracowniak
    > trzyma sie recami i nogami do samego konca firmy. inna sprawa, ze ten
    > wartosciowy zwykle zwieje zanim ten koniec nastanie.

    zwieje ?, a może poprostu okres miesięcznego wypowiedzenia nie sprzyja aby
    tak szybko znaleźć
    nową pracę gdzie jest kilkudziesieciu chętnych na 1 stanowisko pracy ???
    zastanawiałeś sie nad tym że to pracownik zwalniany jest w gorszej sytuacji
    niż
    pracodawca, który jeszcze mimo wszystko ma co jeść i czym jeździc do pracy
    ???
    chyba nie rozumiesz jak to jest dostawać się do firmy jako nowy, żeby po
    czasie
    po różnych jej problemach zostawać na lodzie, oj nie życzę Ci tego !!!