PracaGrupypl.praca.dyskusjeogloszenie o prace › Re: ogloszenie o prace
    From: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ogloszenie o prace
    Date: Sat, 9 Apr 2005 21:50:08 +0200
    Sender: o...@o...pl@pc193a52.interpc.pl

    Immona w news:d36r7h$k7p$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > ?? Poklocilismy sie? Bo ja juz nie pamietam.

    To nie kłótnia. Po prostu mnie zawiodłaś ;-)

    > Wszystko slusznie prawisz, ale to porownanie jest nieco ryzykowne
    > o tyle, ze celem wnikniecia Grekow do Troi bylo jej zniszczenie,

    Bardziej zagrabienie bogactw. No a pracownik też "złota" szuka ;-) Ale masz
    rację. Jednak poza tym "drobnym" szczegółem porównanie dobre, prawda? To
    można przecież rozwijać - Helena znalazła się w Troi i to na wysokim
    stanowisku dzięki znajomościom ;-)

    > Dobrze wiedziec, ze takich ludzi jest wiecej - rowniez w tak
    > narzekackim miejscu jak ppd.

    Ale jak pisałem w innym poście - przyjemność z pracy nie wynika z tego, że
    jest to praca. Ważne jest także to, aby robić to co się lubi (niektórzy
    robią coś, bo muszą). W drugiej kolejności - muszą być odpowiednie warunki.
    Mam na myśli głównie atmosferę. Jeśli ta jest zła to nawet robiąc to co się
    lubi, nie będzie się chętnie do tej pracy chodziło. Hmmm... ale charakter
    też jest ważny. Są tacy, którym nigdy się nie dogodzi ;-)

    pozdrawiam
    Greg