PracaGrupypl.praca.dyskusjeogloszenie o prace › Re: ogloszenie o prace
    From: Wwa <w...@t...pl.nospam>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ogloszenie o prace
    Date: Sat, 09 Apr 2005 16:40:35 +0200

    > Dobrze wiedziec, ze takich ludzi jest wiecej - rowniez w tak narzekackim
    > miejscu jak ppd.
    > I.
    Znacznie więcej.
    Jestem pracocholikiem, mam uprawnienia konstrukcyjno - budowlane, studia
    na Inżynierii Środowiska (logiczniejsza nazwa instalacje sanitarne),
    doświadczenie w nadzorowaniu robót budowlanych różnych branż,
    eksploatacji budynków,fakturowaniu najmu, przygotowywaniu inwestycji
    itd. Nie stawiam dużych wymagań płacowych natomiast oczekuję od
    pracodawcy uczciwości.
    Mimo tego wszystkiego szukam obecnie pracy.
    Mam wrażenie, że nikt nie czyta baz danych z gotowymi aplikacjami.
    Wszyscy oczekują że kandydat na pracownika po ogłoszeniu naboru
    przyjdzie na klęczkach a przecież to obie strony powinny mieć zysk z
    pracy i obu stronom powinno chodzic o właściwe dobranie się.
    Robiłam kiedyś nabór pracowników i wiem ile czasu pochłaniają rozmowy
    kwalifikacyjne i jak trudno wybrać kandydata spełniającego założone
    kryteria doboru.
    Czy ja się mylę oferując pracę na pełnych obrotach ale w zamian
    oczekując uczciwości i szacunku?
    wwa