PracaGrupypl.praca.dyskusjeogloszenie o prace › Re: ogloszenie o prace
    From: irek <n...@d...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ogloszenie o prace
    Date: Fri, 08 Apr 2005 20:24:41 +0200

    Dnia Fri, 8 Apr 2005 15:57:47 +0200, "Immona"
    <c...@W...zpds.com.pl> napisał(a):

    >Użytkownik "Lazapatic" <i...@m...ad> napisał w wiadomości

    >Np. tam gdzie pracuje osoby na to stanowisko szukano ok. 9 miesiecy.
    >Przewinelo sie przez ten czas troche stazystow/wolontariuszy. Po jednym
    >wciaz znajduje w roznych katalogach na dysku sciagane intensywnie z Sieci
    >materialy o Aleisterze Crowleyu. :D Ja niecale dwa tygodnie przychodzilam
    >Nawet, gdy zamierzonym planem pracodawcy jest rotacja tanich
    >stazystow/praktykantow, zmieniaja zdanie, gdy im ktos pokaze zyski, jakie
    >przynosi i jakich nie przyniosl poprzedni praktykant ani nie przyniesie
> [...]

    Przepraszam nie chciałem uogólniać, ale właśnie to miałem na myśli.
    Lepiej tego Immona nie mogłaś opisać.

    Pamiętam jak z mojego miasta uciekłem do pracy do Wawy i to nie z
    powodów finansowych, ale z powodu robienia w 2 godz dniówki i cofania
    się w rozwoju. W wawie zapłakałem się z powodu pensji niższej niż
    ciepła posadka państwowa.. a po 3 miesiącach dając z siebie naprawdę
    dużo, było inaczej. Po prostu głód wiedzy i chęć pokazania że się chce
    coś robić, nawet jak pracodawca nie zawsze dobrze zorganizuje Ci czas
    pracy, procentuje.I naprawdę do tej pory nie żałuję tego kroku.

    Teraz sam chce zatrudnić osobę. (w sumie poprzednia nie sprawdza się i
    przykład o Aleistrze pasuje do tej osoby)

    Fakt mam małe doświedczenienie (firma to ja i pracownik) jesli chodzi
    o zatrudnianie, ale jak teraz rozmawiam z chętnymi osobami i pytanie
    do mnie jest "jak Pan widzi rozmowy prywatne w godz. pracy?" na 1
    rozmowie.. to co mam sobie myśleć o studencie który jeszcze nie
    pracował? A mnie niestety nie stać na płacenie przez miesiąc czy dwa
    dobrej pensji kilka razy pod rząd aby sprawdzić czy dana osoba się
    sprawdzi...

    Pozdrawiam
    Irek

    --
    -= http://www.dyn.pl
    -= ^^^^ darmowe poddomeny .dyn.pl dla użytowników neostrady