PracaGrupypl.praca.dyskusjeogloszenie o prace › Re: ogloszenie o prace
    From: Lazapatic <i...@m...ad>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ogloszenie o prace
    Date: Fri, 08 Apr 2005 12:45:43 +0200

    Użytkownik irek napisał:

    > Witam
    >
    > U znajomego w firmie każda osoba jest jako stażysta na początku -
    > miesiąc max dwa. I albo się sprawdza albo do widzenia. Niestety często
    > to drugie - zgadnij dlaczego? A powiem Ci w tajemnicy, że te co się
    > sprawdzają nie narzekają strasznie na pensje...
    > Więc i ja się nie dziwię że tylko tyle osób się zgłasza bo niestety
    > nie chcę się ludziom porządnie pracować..

    bez przesady. skad mozesz wiedziec ze ludziom nie chce sie porzadnie
    pracowac? pierwsze odczucie jakie mi przyszlo na mysl po przeczytaniu
    ogloszenia bylo takie, ze ma to byc staz z urzedu pracy za jakies 400
    zl, bo tyle placa na takich stazach i z reguly jest to wykorzystywanie
    stazystow-skonczy sie staz, przyjdzie nastepny. a wymagania i zakres
    obowiazkow jest jakby ciut za duzy jak na takiego stazysty (umiejetnosc
    prowadzenia negocjacji handlowych i doswiadczenie to niby na studiach
    mialo sie zdobyc?). chodzilo mi o to, ze jest zle sformulowane
    ogloszenie, co potwierdzila liczba odzpowiedzi.