PracaGrupypl.praca.dyskusjeogloszenie o prace › Re: ogloszenie o prace
  • From: "Maciek" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ogloszenie o prace
    Date: Fri, 8 Apr 2005 12:41:11 +0200

    Niewątpliwie jednym z najczęstszych błędów w ogłoszeniach jest pisanie czego
    się wymaga a sporadycznie, co firma zaoferuje... Niestety większość
    pracodawców uważa się za bogów sytuacji, że są wybawicielami dla swoich
    pracowników. A prawda jest taka, że dobrzy pracownicy są największym skarbem
    dobrze rozwijającej się firmy. Jestem właścicielem firmy i cieszę się, że to
    pojąłem. Czego i innym przedsiębiorcom życzę.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

    :::: Polecam ::::
    http://www.aidemart.com/E-biznesPortal - Praktyczne Rady Dla Biznesmenów,
    Którzy Chcą Robić Pieniądze W Internecie