PracaGrupypl.praca.dyskusjeogloszenie...;-)))) › Re: ogloszenie...;-))))
    From: "Kafesita" <k...@a...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ogloszenie...;-))))
    Date: Thu, 16 Jan 2003 14:10:16 +0100

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b06a9m$73k$2@news.onet.pl...

    > za
    > >
    > Raczej maja Japonczyka na to miejsce, ale musza dac takie ogloszenie coby
    > zgodnie z parwem bylo - kandydata nie bedzie i beda mogli legalnie przyjac
    > swojego.
    > /p

    Z tego co mi wiadomo to w bardzo wielu krajach jest najpierw selekcja
    wewnatrz firmy tzn ze pracownicy ewentualnie polecaja najpierw kogos ze
    znajowmych a dopiero w sytuacji gdy wsrod znajomych pracownikow nikt sie nie
    znajdzie to dopiero daja ogloszenia w prasie badz internecie. Oczywiscie
    moge miec bledne informacje ale moim zdanie jest to sensowny sposob na
    ograniczenie kosztow rekrutacji.

    Pozdro
    Kafesita