PracaGrupypl.praca.dyskusje › oferty pracy czasowej ?

  • 1. Data: 2003-05-08 21:14:00
    Temat: oferty pracy czasowej ?
    Od: "Przemek" <p...@g...pl>

    Czy rzeczywiscie w Warszawie jest teraz taki okres, ze z latwoscia mozna
    dostac prosta prace biurowa (ksiegowosc, sekretariat, wprowadzanie danych)
    na umowe o dzielo zlecenie i wykonywac ja np. wczesnie rano lub wieczorami ?

    Kogo preferuja pracodawcy ? Nie jestem studentem, pracuje na etacie, ale
    przydalaby mi sie taka dodatkowa praca.

  • 2. Data: 2003-05-09 10:18:02
    Temat: Re: oferty pracy czasowej ?
    Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM>

    W przypływie natchnienia _Przemek_ pisze:
> [...]
    >
    > Kogo preferuja pracodawcy ? Nie jestem studentem, pracuje na etacie, ale

    Nie jest. Ogloszen takich jest duzo, ale chetnych jeszcze wiecej.
    Elfka

    | Elfy sa wsrod nas |