PracaGrupypl.praca.dyskusje › oferta pracy?

  • 1. Data: 2004-09-23 12:46:35
    Temat: oferta pracy?
    Od: "Monika" <m...@t...pl>

    Witam,
    Czy tego typu ogłoszenia pracy mają jeszcze sens?:

    Proponuję Ci, co prawda, dodatkową pracę, ale przy odrobinie chęci można
    sporo zarobić.

    Początkowo, całe te przedsięwzięcie, może wydawać się mało wiarygodne. Sama
    z resztą byłam nieufna. Ale zaryzykowałam i opłaciło się!!!

    Więcej dowiesz się odpisując na m...@t...pl w temacie wpisując treść
    "chcesz? masz!!!"

  • 2. Data: 2004-09-23 13:31:00
    Temat: Re: oferta pracy?
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    On 2004-09-23, Monika <m...@t...pl> wrote:
    > Witam,
    > Czy tego typu ogłoszenia pracy mają jeszcze sens?:

    Nie. Starczy!!! (a echo, z przyzwyczajenia, "mać... mać...")
    Jak chcesz napisać ogłoszenie, to napisz:
    - Stanowisko
    - Wymagania
    - Szacunkowy zakres obowiązków
    - Jakieś swoje dane inne niż tylko imie i mail na darmowym serwerze

    dotarło?

    nie pozdrawiam,
    --
    Kender
    Myślenie nie boli, ale tylko nielicznych.

  • 3. Data: 2004-09-23 13:55:18
    Od: "Leon" <a...@l...pl>

    Użytkownik "Pawel Kender Maczewski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.org...

> [...]
    > --
    > Kender
    > Myślenie nie boli, ale tylko nielicznych.
    Zgadzam siż z powyższym dość pisania ładnych słówek i wciągania na nie ludzi
    by po czasie stwierdzić że to jedna wielka czarna dziura, trudno jest mi
    określić to ogłoszenie pod takim wzgledem jednoznacznie ale jeśli ktoś
    zamieszcza je za pomoca takiej treści to mam od razu złe skojarzenia.

  • 4. Data: 2004-09-23 17:50:12
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > Więcej dowiesz się odpisując na m...@t...pl w temacie wpisując treść
    > "chcesz? masz!!!"

    klikanie w lniki i odbieranie emaili ? za dolara na miech :D ?