PracaGrupypl.praca.dyskusje › odzyskanie wypłaty

  • 1. Data: 2007-04-20 07:40:01
    Temat: odzyskanie wypłaty
    Od: bereiter <b...@v...pl>

    Czy ktoś może się orientuje do ilu lat po rozwiązaniu pracy można starac
    sie odzyskac niewypłacone wynagrodzenie?

  • 2. Data: 2007-04-20 07:58:26
    Temat: Re: odzyskanie wypłaty
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "bereiter" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś może się orientuje do ilu lat po rozwiązaniu pracy można
    starac
    > sie odzyskac niewypłacone wynagrodzenie?

    Do 3 lat.

    Pozdr

    --
    wa

  • 3. Data: 2007-04-20 08:01:21
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu bereiter porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czy ktoś może się orientuje do ilu lat po rozwiązaniu pracy można starac
    > sie odzyskac niewypłacone wynagrodzenie?
    Cos mi sie kojarzy ze roszczenia z tytulu stosunku pracy przedawniaja
    sie po 3 latach.
    --
    badzio

  • 4. Data: 2007-04-20 10:30:26
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f09qng$f3v$1@news.onet.pl bereiter <b...@v...pl>
    pisze:

    > Czy ktoś może się orientuje do ilu lat po rozwiązaniu pracy można starac
    > sie odzyskac niewypłacone wynagrodzenie?
    Zacznij się "starać" (urzędowo) przed upływem 3 lat od chwili, kiedy
    roszczenie stało się wymagalne (art. 291 i nast. KP).

    --
    Jotte