PracaGrupypl.praca.dyskusje › odprawa

  • 1. Data: 2003-01-19 13:54:06
    Temat: odprawa
    Od: "Tomasz Jażdżewski" <t...@w...pl>

    Witam.
    Jestem w tej chwili na wypowiedzeniu umowy o pracę do dnia 31.01.2003
    (obecnie na urlopie, aż do końca). Przysługiwały mi 3 dni na poszukiwanie
    pracy (będą wykorzystane), za te dni należy się wynagrodzenie, ale czy jeśli
    składa się ono z dwóch części, podstawy i premii, to dostanę całość czy
    tylko podstawę?
    Należy mi się też miesięczna odprawa. Czy będzie ona w wysokości pełnego
    miesięcznego wynagrodzenia (z premią) czy bez?

    Proszę o pomoc.

  • 2. Data: 2003-01-20 09:30:26
    Temat: Re: odprawa
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Tomasz Jażdżewski" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Należy mi się też miesięczna odprawa. Czy będzie ona w wysokości pełnego
    > miesięcznego wynagrodzenia (z premią) czy bez?

    Wynagrodzenie za dni na poszukiwanie pracy obliczane jest tak jak za urlop
    wypoczynkowy. Jeżeli premia wchodziła w urlop to będzie i teraz. Tak samo
    odprawa z tym że nie jest uzusowiona.

    Wiesiek