PracaGrupypl.praca.dyskusjeodpowiedziałnosc materialna-Pilne! › Re: odpowiedziałnosc materialna-Pilne!
  • Data: 2004-10-10 15:42:56
    Temat: Re: odpowiedziałnosc materialna-Pilne!
    Od: "Anik" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wszystko fajnie tylko umowa była taka albo podpisuję weksel i dostaję
    > umowę o pracę na czas określony do 2008 r albo mogę szukać innej pracy.Do
    > tej pory szef obciążał za braki-skradzione rzeczy wszyskich solidarnie .
    Ostatni remanent wykazał kradzież ciuchów na sumę ok 9 tys. zł w skali 6
    miesięcy i szef zwolnił tylko podejrzanego pracownika.
    głownie chodzi mi o to czy jeśli ja pójdę teraz na 6 miesięcy na zwolnienie
    lekarski, to czy mogę wycofać się z tej odpowiedzialności?bo jeśli nie ma
    mnie w pracy to przecież nie mam wpływu na to co się dzieje w firmie.