PracaGrupypl.praca.dyskusjeodbior decyzji o przyznaniu premii uznaniowej; › Re: odbior decyzji o przyznaniu premii uznaniowej;
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: odbior decyzji o przyznaniu premii uznaniowej;
    Date: Mon, 15 Jan 2007 10:49:50 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 15 Jan 2007 09:35:33 +0100, Nixe <n...@f...pl>
    w <eofecn$1sma$1@news.mm.pl> napisał:

    > X-No-Archive:yes
    > W wiadomości <news:eof89v$4fk$1@nemesis.news.tpi.pl>

    > Ale zgoda tu nie ma nic do rzeczy.
    > Pracownik z jakichś przyczyn (pomyłka w dziale HR) dostał za dużo pieniędzy,
    > których w rzeczywistości dostać nie powinien (nie ma ich uwzględnionych na
    > liście płac). Siłą rzeczy powinien je zwrócić, a jeśli tego nie zrobi, to
    > pracodawca ma pełne prawo potrącić to z kolejnej wypłaty. Żadna filozofia.
    > Podobnie robią banki, gdy przez pomyłkę uznają czyjś rachunek jakąś kwotą.
    > Nikt nie pyta o zgodę właściciela rachunku czy zechce oddać nie swoje
> [...]

    Chyba że do innego banku.

    Wtedy bank pierwszy, nazwijmy go Bankiem Psującym, prosi bank drugi,
    nazwijmy go Bankiem W Którym Jakub Ma Konto, że by Jakub oddał kasę.

    I Jakub dostaje of BWKJMK papierowy list, że BP prosi o oddanie
    pomyłkowo przelanej mu drugiej wypłaty, i że Jakub oczywiście może się
    nie zgodzić, ale na takie sytuacje jest paragraf i spotkamy się w sądzie.

    No i poszedłem i podpisałem, że mogą mi zabrać tę wypłatę, którą
    pomyłkowo dostałem dwa razy i leżała mi przez miesiąc na koncie :)

    Jak to jest w banku, który sam sobie zrobił błąd, to nie wiem.

    [ ... ]

    ja czyli jakub
    Revoke.