PracaGrupypl.praca.dyskusjeochrona G1 Group [przydługawe] › Re: ochrona G1 Group [przydługawe]
    From: Jerzy Dusk <vesper@USUŃMAJUSKUŁYbci.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ochrona G1 Group [przydługawe]
    Date: Thu, 1 Apr 2004 01:39:54 +0200
    Sender: d...@o...pl@tf58.internetdsl.tpnet.pl

    smok pisze:
    ____________________________________
    > Jak można się domyślić poinformowałem pana że nie stawię się nad ranem w
    > pracy i zakończyła się nasza rozmowa. Piszę to mając nadzieję że ktoś
    > się spotkał z tą agencją ochrony, bo wielka ciekawość mnie zżera co to
    > za badylarze, czy faktycznie istnieją, a może ktoś z Was dla nich
    > pracuje?? Oczywiście nie ma już szans na współpracę pomiędzy mną a
    > nimi, ale na prawdę. Chciałbym się cos o nich dowiedzieć, a może też
    > ostrzec innych. Nie wiem do czego zmierzała ta rekrutacja, ale sprawa
    > jest "politycznie podejrzana.

    [...]
    Nie znam tej firmy (pracowałem 'przypadkowo' w firmie ochrony 6 miesięcy).
    A skąd ona w takim razie? Nazwa brzmi jak podróba agencji 'Group 4'.
    Stawka jaką oferują to dno - nie wiem jakie masz doświadczenie, ale wydaje
    mi się to ledwie minimum.
    Widać, że firma ma tragicznie lekceważący stosunek do ludzi. Albo kieruje
    firmą jakiś zramolały milicjant i podwładnych uważa za jeszcze głupszych od
    siebie, albo firmą rządzi mafia. To, że nie chcą podać numeru koncesji, nie
    pochwalić się tym, jest dziwne. Bo jeśli nie mają koncesji, to 'ochrona'
    będzie polegać najwyżej na pilnowaniu drzwi wejściowych albo parkingu. Czy
    wymagali od kandydatów licencji?
    Uważam, że słusznie zrezygnowałeś z tak niepewnej i podejrzanej firmy,
    która być może w równie niejasny sposób zdobywać może kllientów.

    --

    Jerzy
    1.04.04 01:20:47