PracaGrupypl.praca.dyskusjeo podwyżkach wynagrodzenia- inaczej › Re: o podwyżkach wynagrodzenia- inaczej
    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: o podwyżkach wynagrodzenia- inaczej
    Date: Thu, 14 Jul 2005 07:17:24 +0200

    > "Chodzi głównie o to, żeby znaleźć jakiś akt prawny, który reguluje w
    > skali roku podwyżki wynagrodzenia, tzn uwzględniając inflację każdy
    > pracodawca (czy chce czy nie chce) musi podwyższyć pracownikowi płacę
    > podstawową np.: powiedzmy 5% w skali roku.

    Jest taki akt prawny i zawiera w sobie wszystkie te kwestie, o których
    mówisz.
    W zasadzie są takie dwa akty prawne.
    Dla przedsiębiorstw zatrudniających powyżej 20 pracowników są nawet trzy aty
    prawne.

    ale do rzeczy.

    Jeśli chodzi o Ciebie to nie wiem w jakim przedsiębiorstwie pracujesz, ilu
    ma zatrudnionych pracowników i nie znam charakteru Twojej pracy, bo to
    warunkuje te właśnie kwestie. Są bowiem przypadki, że te kwestie regulują
    przepisy szczegółowe branżowych ministerstw.
    Wtedy dochodzą dalsze przepisy szczegółowe.

    Wydaje mi się że na tak ogólnie zadane pytanie odpowiedź jest nadwyraz
    szczegółowa.

    pozdrawiam
    fart