PracaGrupypl.praca.dyskusje › no to jak Wam się pracuje?

  • 1. Data: 2010-12-15 18:00:23
    Temat: no to jak Wam się pracuje?
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no to jak Wam się pracuje pod skrzydłami Platformy Obywartelskiej?
    czy należy sądzić, że poparcie sięga 99,34%? czy zapadnie błoga cisza?

  • 2. Data: 2010-12-15 21:20:28
    Temat: Re: no to jak Wam się pracuje?
    Od: Marcin Kwiatkowski <f...@l...bielsko.pl>

    On 2010-12-15, identifikator: 20040501 <N...@g...pl> wrote:
    > no to jak Wam się pracuje pod skrzydłami Platformy Obywartelskiej?
    > czy należy sądzić, że poparcie sięga 99,34%? czy zapadnie błoga cisza?

    Nie wiem skad wziales to 99.34%, ale mnie sie pracuje calkiem niezle

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin Kwiatkowski

  • 3. Data: 2010-12-15 21:54:34
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    W dniu 12/15/2010 6:00 PM, identifikator: 20040501 pisze:
    > no to jak Wam się pracuje pod skrzydłami Platformy Obywartelskiej?
    > czy należy sądzić, że poparcie sięga 99,34%? czy zapadnie błoga cisza?

    a jak myślisz, ile osób czytających/piszacych na newsy jednoczesnie jest
    zatrudniona w strukturach po?

  • 4. Data: 2010-12-16 20:28:37
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 15 Gru, 22:54, "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> wrote:
    > W dniu 12/15/2010 6:00 PM, identifikator: 20040501 pisze:> no to jak Wam si pracuje
    pod skrzyd ami Platformy Obywartelskiej?

    > a jak my lisz, ile os b czytaj cych/piszacych na newsy jednoczesnie jest
    > zatrudniona w strukturach po?

    Po co karmisz trolla?

  • 5. Data: 2010-12-17 16:38:53
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Nie wiem skad wziales to 99.34%, ale mnie sie pracuje calkiem niezle

    no i tyle chcialem wiedziec.

  • 6. Data: 2010-12-17 16:39:33
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > a jak myślisz, ile osób czytających/piszacych na newsy jednoczesnie jest
    > zatrudniona w strukturach po?

    zaryzykował bym twierdzenie, że wszyscy, no może poza jednym...

  • 7. Data: 2010-12-17 16:41:43
    Temat: Re: no to jak Wam sie pracuje?
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Po co karmisz trolla?

    jakiego trola jakiego trola,

    czy Któremus z informatyków na grupie, PO dopisala do umowy miedzy wierszami
    "czyszczenie i konserwacje sprzetu"?

  • 8. Data: 2010-12-17 17:33:37
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ieg42v$27q$1@mx1.internetia.pl...

    > zaryzykował bym twierdzenie, że wszyscy, no może poza jednym...

    nie wziąłeś leków

    e.

  • 9. Data: 2010-12-18 17:01:04
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Dec 15, 7:00 pm, "identifikator: 20040501"
    <N...@g...pl> wrote:

    > no to jak Wam si pracuje pod skrzyd ami Platformy Obywartelskiej?

    A jak ci się trolluje pod skrzydłami PO? Radziłbym pośpiech, bo
    niedługo Tusk może tego zakazać.

    --
    mihau

  • 10. Data: 2010-12-18 21:50:32
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    > no to jak Wam się pracuje pod skrzydłami Platformy Obywartelskiej?
    No jak to jak. Pensja 100% w dół, roboty ubyło 70 %.
    Przecież tak było obiecane. A co u ciebie jest inaczej?

    :)
    --
    pawełj