PracaGrupypl.praca.dyskusje(nie)przedluzenie umowy › Re: (nie)przedluzenie umowy
  • Data: 2006-03-06 20:27:24
    Temat: Re: (nie)przedluzenie umowy
    Od: "Arek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kaizen" napisał:

    > Nie, to jest zupełnie inaczej - oznacza, że pracodawca dobrze
    > przewidział zapotrzebowanie na pracę i umowa kończy się zgodnie z
    > planem. O żadnym zwalnianiu nie ma mowy.

    Chodzi mi o to, że jeśli pracodawca zwleka z decyzją przedłużyć/nie
    przedłużyć i ostatecznie nie decyduje się na przedłużenie, to pracownik
    zostaje na lodzie (wiadomo, że kończy się umowa, ale jest szansa na
    przedłużenie). Czyli efekt podobny do utraty pracy z dnia na dzień.

    Skoro nie ma żadnych przepisów to regulujących to zostaje tylko zadbanie we
    własnym interesie o wcześniejsze dowiedzenie się na czym się stoi.

    Dzięki za odpowiedź.

    --
    Arek