PracaGrupypl.praca.dyskusjeUzasadnienie na życzenie - wściekły pracodawca › Re: nie moge sie wyzalic? (bylo: uzasadnienie...)
    From: "Jarek Zgoda" <j...@N...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nie moge sie wyzalic? (bylo: uzasadnienie...)
    Date: Tue, 25 Jun 2002 14:47:30 +0000 (UTC)

    Michal Mokosa <m...@2...com.pl> napisał(a):

    > Albo nie wiesz o czym piszesz, albo... nie wiesz o czym piszesz. Dlatego
    > zaklada sie dzialalnosc w jakims miescie, ze tam wlasnie jest rynek na
    > produkt (usluge). Wiec rada 'przenies firme do miasta X' jest co najmniej
    > nie przemyslana.

    Jak najbardziej przemyślana, a wynika z mojego (może chorego) pojęcia
    biznesu. Albo zakłada się biznes, żeby robić pieniądze, albo z jakichś
    dziwnych przesłanek typu prestiż czy dobre samopoczucie. Na tym polegało
    przedstawienie tej alternatywy - albo jestem twardy jak Roman Bratny i robię
    kasę, albo się użalam nad stresami, jakich dostarcza mi bycie pracodawcą.
    Jeżeli dla p. Piotrowskiego ważniejsze jest dobre samopoczucie i czyste
    sumienie, niż pieniądze, to nie powinien zwracać uwagi na zdemoralizowany
    rynek pracy w Warszawie, lecz od razu przenieść się na kresy. Może wiele nie
    sprzeda, ale życie będzie mu płynęło jak spokojna rzeka.

    Zdrówko
    Jarek Zgoda