PracaGrupypl.praca.dyskusjenie dałam rady... › Re: nie dałam rady...
    From: "Kania" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nie dałam rady...
    Date: 15 Dec 2004 10:44:11 +0100

    > ...dojeżdżać. Niby nic, siedzi się w autobusie, nic nie robi, można
    > spać, odpoczywać, czytać... A jednak kiedy nadszedł weekend, to nie ma
    > wesela, dla panny biała sala - dom, partner, przyjaciele domagają się
    > uwagi, zmęczony umysł pragnie rozrywki, a ciało domaga się snu i
    > niestety wygrywa, bo tylko na to wystarcza energii...

    Swietnie Cie rozumiem. Niedawno dostalam pewna oferte pracy. Dobra kasa ciekawe
    obowiazki. Super praca. Ale ja mieszkam 10 km za polnocna granica Warszawy (jak
    sie jedzie na Gdansk) a siedziba firmy 0.5 km od Al. Krakowskiej, na granicy
    Warszawy... Dojazd ok 2-2,5h w jedna strone.

    Podjelam meska decyzje i wciaz pracuje w 'starej' firmie, za mniejsze pieniadze,
    z ruchomym czasem pracy, znajomymi twarzami i troche mniej rozwijajacymi
    projektami i co najwazniejsze - z gwarancja powrotu do domu nie pozniej, niz o
    17 popoludniu.

    Kania