PracaGrupypl.praca.dyskusjenie dałam rady... › Re: nie dałam rady...
    From: ZyX <m...@p...onet.NoSpam.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nie dałam rady...
    Date: Fri, 10 Dec 2004 20:23:37 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@80.48.253.60

    Mo napisał(a):
    > [ciach]

    owszem - to naprawde może być męczące. wiele czynników się na to składa
    - monotonia, standard komunikacji, obecność innych ludzi w naszej
    strefie (jeśli to np. autobus miejski), spóźnienia, bezsilność w
    przypadku korków, flegmatycznych kierowców etc. etc...

    ja dojeżdzam tylko 12 km, ale krakowska komunikacja wiezie mnie tam min.
    40min z jedną przesiadką. w tym wypadku największym bólem nie jest nawet
    czas podróży, ale ta nieszczęsna przesiadka: nie cierpię stać na
    przystankach, więc staram się skrócić czas przesiadki do minimum. ale
    spóźnienie czasem pierwszego autobusu o 2min powoduje spóźnienie na
    autobus nr 2, przez co jestem w pracy 20-30 min po czasie. nic sie nie
    dzieje złego w pracy, ale nikt za mnie mojej pracy nie wykona, więc
    zwykle te 30 min zostaje dłużej i przy analogicznej sytuacji powrotnej
    jestem ok. 1h stratny... jest to godzina, podczas której niewiele można
    zrobić, jest praktycznie bezproduktywna (z wyjątkami opisanymi niżej).
    latem jeżdżę rowerem, ale 90km to raczej nie polecam ;-)

    jedyne co mogę poradzić, to inwestycja w przenośny sprzęt grający: na
    początku tygodnia, jak człek jeszcze silny, można język szlifować,
    później pozostaje muzyka czy radio... w każdym razie słuchawki dość
    dobrze izolują od współpasażerów, przez co IMHO podróż jest bardziej
    znośna.

    --
    Pozdrawiam,
    ZyX

    Człowiek, który umie żyć w harmonii z samym sobą jest szczęśliwy.
    (Oscar Wilde)