PracaGrupypl.praca.dyskusje › netto a brutto

  • 1. Data: 2003-12-02 23:19:10
    Temat: netto a brutto
    Od: "wojt" <w...@p...onet.pl>

    jak przeliczyc z kwoty brutto na netto
    netto~~0,8brutto
    czy
    netto~~0,66brutto?
    czy kwota ubruttowiona to to samo co brutto
    dzieki za odpowiedz bo sie trace

  • 2. Data: 2003-12-02 23:54:04
    Temat: Re: netto a brutto
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "wojt" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy
    > netto~~0,66brutto?
    > czy kwota ubruttowiona to to samo co brutto

    Kiepsko ci placa. To stawka godzinowa czy dniowka?
    ;)

    ---

  • 3. Data: 2003-12-03 13:58:44
    Od: "Krzysztof" <k...@i...grupy.pl>

    Netto to 2/3 brutto (np. przy umowie o prace) - oczywiscie jak chcesz
    dokladnie to prawie w kazdym serwisie finansowym znajdziesz kalkulator...
    Koszt firmy to brutto * 6/5. Czywiscie "pi*drzwi"

    Brutto to brutto, a ubruttowienie to pewien proces, który miał miejsce i się
    zakończył (można powiedziećdawno temu) ;-)

  • 4. Data: 2003-12-03 14:14:54
    Od: "wojt" <w...@p...onet.pl>

    > Netto to 2/3 brutto (np. przy umowie o prace)

    dzieki bardzo

  • 5. Data: 2003-12-03 14:18:14
    Od: "Joanna K." <j...@o...pl>

> [...]
    > czy
    > netto~~0,66brutto?
    > czy kwota ubruttowiona to to samo co brutto

    Rozumiem, że pytasz o pensję. Jeśli tak, to wejdź po prostu na
    www.wynagrodzenie.pl i tam znajdziesz kalkulator wynagrodzeń.

    Jeśli natomiast chodzi Ci o ceny, to ja brutto dziele na 122 i to co wyjdzie
    mnoże przez 100 i mam idealne netto :)

    Pozdrawiam
    Joanna

  • 6. Data: 2003-12-03 14:21:05
    Od: "wojt" <w...@p...onet.pl>

    chodzilo o pensje i przepraszam ze nie sprecyzowalem
    dzieki bardzo

  • 7. Data: 2003-12-03 14:23:15
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

> [...]
    > czy
    > netto~~0,66brutto?
    > czy kwota ubruttowiona to to samo co brutto

    Niema prostego przelicznika bo jezeli chcesz sobie pensje liczyc (a chyba
    oto chodzi) to po wskoczeniu w wyzszy prog podatkowy takie wzory ktore ktos
    zmieszcz w sieci sa warte tele co nic ;-)

    Najlepiej kalkulator placowy dorwac ( www.bankier.pl ) i wszystko wychodzi
    jak na dloni.

    Pozdrawiam
    Janet

  • 8. Data: 2003-12-03 14:56:42
    Od: "Krzysztof" <k...@i...grupy.pl>

    > Niema prostego przelicznika bo jezeli chcesz sobie pensje liczyc

    Zgadza sie.

    > to po wskoczeniu w wyzszy prog podatkowy takie wzory ktore ktos
    > zmieszcz w sieci sa warte tele co nic ;-)

    Kurde ja myslalem ze jak ktos jest juz w na poziomie II progu to choc troche
    sie interesuje tym co sie stanie z jego wynagrodzeniem...

    > Najlepiej kalkulator placowy dorwac ( www.bankier.pl ) i wszystko wychodzi

    Tez nie sa idealne... apteki nie bedzie.

    Pozdrawiam.