PracaGrupypl.praca.dyskusjenawiazujac do "zarobki w branzy IT..." › Re: nawiazujac do "zarobki w branzy IT..."
  • Data: 2004-07-17 09:56:44
    Temat: Re: nawiazujac do "zarobki w branzy IT..."
    Od: "Jacek Skaźnik" <j...@n...pam.pszczyna.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kal" <k...@k...gda.pl> napisał w wiadomości
    news:cd3ur9$p28$1@atlantis.news.tpi.pl...

    [ciach]
    > Generalnie albo się specjalizujesz w technologii, za którą się płaci
    > dużo pieniędzy - z sieci np Cisco, z systemów Microsoft, ale wtedy
    > musisz się certyfikować. Ale jak masz MCSE albo CCIE, nie masz
    > żadnych problemów ze znalezieniem dobrej i płatnej pracy.

    Witam,
    Moim zdaniem nie mozna porownywac MCSE do CCIE jesli chodzi o poziom
    trudnosci i dostepnosc pracy. CCIE jest znacznie trudniej zrobic (poza
    wiedza trzeba miec dostep do sprzetu, bo na sucho raczej ciezko sie zdaje
    czesc praktyczna). Co do 'zadnych problemow' - mam MCSE 2000, SCSA i...
    szukam. Mysle ze z CCIE nie mialbym problemow.

    Pozdrawiam,
    Jacek Skaznik