PracaGrupypl.praca.dyskusjenawiazujac do "zarobki w branzy IT..." › Re: nawiazujac do "zarobki w branzy IT..."
    From: "Pe.Ka" <c...@t...cy>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nawiazujac do "zarobki w branzy IT..."
    Date: Wed, 14 Jul 2004 15:37:12 +0200

    From: [slimak] - 2004-07-14 15:20:

    > Bo prawde mowiac to mi sie zawsze wydawalo ze wlasnie administracja
    > sieciami ich instalacja, linux to bedzie przyszlosc a przynajmniej

    administrację i instalację rozdziel koniecznie. Admin w przeciętnej
    firmie jak ktoś już napisał raz dobrze skonfiguruje sieć i staje się
    niepotrzebny. Może czasem jakieś drobne awarie prowokować żeby
    przypomnieć że bez niego to bida ale to raczej sposób na utrzymanie
    pracy niż na polepszenie swoich zarobków. Tak już jest niestety że jak
    działa to nikt tego nie dostrzega ale jak dupnie to od razu psy
    wieszają. Natomiast na projektowaniu i kładzeniu sieci można sobie
    całkiem dobrze radzić. Dobrać sobie zespół 3-4 osoby żeby się z robotą
    nie motać za bardzo.
    A w linuxa (jak też już ktoś napisał) zaczynają się dzieci bawić i
    przestaje być problemem znalezienie ogłoszenia typu "administruję linuxa
    150-200 zł/mc". Jakbyś takich administracji złapał ze 20 to by był
    kawałek grosza :)

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\