PracaGrupypl.praca.dyskusje › nauczycielka

  • 1. Data: 2003-06-18 12:41:45
    Temat: nauczycielka
    Od: "Urszula Borkowska" <u...@w...pl>

    witam wszystkich!
    Mam pytanko: czy nauczyciele maja swoja grupe dyskusyjna? A moze ktos tu wie
    jak napisac podanie o przyjecie do pracy jako nauczyciel-czy to tak samo sie
    pisze jak list motywacyjny, czy to coś innego??? prosze o jakieś informacje
    na ten temat, może ktos się orientuje.

    Ula

  • 2. Data: 2003-06-18 12:43:35
    Temat: Re: nauczycielka
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Urszula Borkowska" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pisze jak list motywacyjny, czy to coś innego??? prosze o jakieś informacje

    Nic tylko siąść i płakać.

    mer

  • 3. Data: 2003-06-18 12:46:34
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

> [...]
    sie
    > pisze jak list motywacyjny, czy to coś innego??? prosze o jakieś

    Państwowe instytucje potrzebuja formalnego "wniosku" o przyjęcie do pracy.
    Jest to formalność. Napisz "Prosze o przyjęcie mnie do pracy od dnia ... na
    stanowisko.... Mozesz napisać ze 2 - 3 zdania, że bardzo bys chciała i tym
    podobne bzdury.
    No chyba, że jeszcze nie rozmawiałaś i nie wiesz czy Cie przyjma to możesz
    dać CV i LM

  • 4. Data: 2003-06-18 12:55:18
    Od: "Witiia" <K...@o...pl>

> [...]
    sie
    > pisze jak list motywacyjny, czy to coś innego??? prosze o jakieś

    Mam siostrę nauczycielkę, mam znajomego który szuka pracy jako nauczyciel.
    W szkołach nie chcą żadnych CV ani LM. Piszesz normalne podanie (jak to za
    komuny było) o przyjęcie do pracy - zapytaj rodziców, powinni wiedzieć jak
    się kiedyś "podania" pisało :). Możesz ewentualnie załączyć do podania ksero
    dyplomu, a jeśli idziesz na rozmowę z dyrektorem to najlepiej zabierz go ze
    sobą. A jak będziesz chodziła po szkołach, to najlepiej wal od razu do
    dyrektora. Te panie z kancelarii nie muszą zawsze wiedzieć o zamierzeniach
    dyrektora.
    Powodzenia w szukaniu pracy!

    --
    // Pozdrawiam lub nie - kto jak woli :)
    // Witiia

  • 5. Data: 2003-06-18 13:44:47
    Od: "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl>

    > witam wszystkich!
    > Mam pytanko: czy nauczyciele maja swoja grupe dyskusyjna?

    pl.soc.edukacja
    pl.soc.edukacja.szkola

    pozdr.

  • 6. Data: 2003-06-18 16:30:50
    Od: "Urszula Borkowska" <u...@w...pl>

    dziękuję wszystkim życzliwym:))
    PZDR

  • 7. Data: 2003-06-18 19:24:28
    Od: "JarekT" <t...@w...pl>

    Jeden mały dodatek:
    obecnie tzw. "podanie o pracę" traktuje sie jako propozycję pracy. Różnica
    taka, że nie muszą co odpowiedzieć.

    Pozdrawiam i powodzenia
    Jarek